run

run

недеља, 28. новембар 2010.

Ekomačak polumaraton

     Po ne bas lepom danu uz jak vetar održao se po 8. put Ekomačak polumaraton u zadivljalom delu Novog Sada pod nazivom Kamenjar uz obalu Dunava gde je i pomenuti vetar dolazio do izražaja.
  
     Kao sto je jedan moj prijatelj rekao "U zdravom telu zdrav je i crv" ,a pošto meni taj crv ne da bas mira odlučio sam da sa svojim klupskim kolegama dr.Borom i Pekijem odem po takvom vremenu na trku.

Nisam pomenuo da je ovo jedini polumaraton u zemlji koji ima "age hendicap" start,sto znaci da ko je stariji od 35 godina  ima vremensku prednost startovanja ranije u odnosu na seniore.Al ja ne ulazim u te pogodnosti pa i ne mogu baš puno da kažem o tome.
    Staza polumaratona je malo monotona jer se trče četiri kruga od po 5250m,ali Dunav i šuma koja se nalaze pored staze ubijaju tu monotoniju i sama trka postaje atraktivna.
     Iako sam delimično umoran,ali to sebi nikad ne priznajem i uvek idem do poslednjeg atoma snage,odlučio sam da polumaraton trčim oko 90min. ako može i ispod tog vremena.Trku smo krenuli zajedno,Peki i ja,dosta smo dobro išli,držali smo sve vreme ispod 4,30 po kilometru i prolaze na krugovima(5250m) imali oko 22,50-23,00 sto je na neki način taj rezultat koji sam i planirao.Držali smo se zajedno do nekog 14-15km posle kojeg sam počeo blago da padam,a Peki je nastavio u istom ritmu.Na kraju moje vreme 93,54 sto je dobro,a Pekijevo 92,38 čini mi se.
      Ali ono što čini dobru stvar ove trke je vreme posle trke koje se ispunjava odlicnim paprikašem od divljači i pivom,tako je bilo i ovog puta,al nismo preterivali kao što umemo.

1 коментар: