run

run

понедељак, 28. март 2011.

Kros Srema pred Stražilovski kup

   Pošto sam u subotu bio oslobođen organizacije Stražilovskog kupa, uputio sam se kod naših domorodaca, al' s one strane Fruške gore gde se održavao kros Srema. Koliko sam mogao da primetim na krosu su se skupili naši najjači atletičari, ali se ja nisam gurao međ' njih nego sam trčao u kategoriji rekreativci, veterani i aktivni železničari. Dužina staze nije bila  ubitačna, tako da sam raspalio od trenutka pucnja i stazu od 2 km pretrčao za 7.45 i u cilj ušao kao treći,a kao željos, naravno prvi.Plan mi je bio da istrčim za oko 7.15, ali organizator je zabiberio stazu sa malo brda i oranja, tako da sam izvukao maksimum.Sad kros Srema ostaje u senci pred Stražilovski kup, gde smo trku napravili bukvalno u pet dana na terenu koji je po mom mišljenju jedan od najboljih, a to je "Manastir Beočin".Pošto je ovaj put, staze osmislio Dragiša i u to nisam ulazio, samo sam odgovorio pozitivno po pregledu karte, predpostavljam da je vodio računa o tome da se posle trke ne čuje reč planinarenje. Ali po zadovljstvu trkača koje se osećalo oko ciljnog mesta, shvatio sam da smo i ovog puta uspeli i potvrdili sebi i drugima da nam je organizacija trke već postala kao "dobar dan". Hvala svima koji su bili na Stražilovskom kupu.
  Blažo Maksimović
pobednik Stražilovskog kupa 2011
  Izvini Rambo, nisam te prepoznao. 

2 коментара:

  1. Znaci dodjes mi jos jednu, a trka je bila jedna od onih na koje inace volim da idem,narocito zbog ljudi koji je organizuju!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. март 2011. 14:31

    Све најбоље о самој организацији и стазама.Водило се рачуна о многим стварима.
    Риба је била перфектна, а као пропуст (приписати нама Нештинцима) после рибе нема шприцера!!!
    Т.А.

    ОдговориИзбриши