run

run

недеља, 29. јун 2014.

Noćni maraton 2014

 Posle dužeg vremena prsti mi udaraju po tastaturi i pišem ovo što ćete čitati, a ima i razloga zašto. U subotu sam trčao noćni maraton sa nadom da ću ga istrčati oko 90 minuta. To veče se baš potrefilo da pored maratona je i poslednji dan Sinemanije, a i tvrdjava je morala da pretrpi najveći udar od kada je napravljena, Cecu, pa je gužva bila neizbežna i zagarantovana. Na startu pravo iznenađenje, po mojoj proceni startovalo je oko 1000 maratonaca i polumaratonaca, za svaku pohvalu.
 U trku sam ušao dosta nervozno, jer sam verovatno budala što sam sam sebi nametnuo to vreme od 90 minuta što me je i činilo nervoznim. Start i cilj je bio na Indeksovom stadionu, tako da smo trčali prvih i poslednjih 400 m po atletskoj stazi. Prvih 5 kilometara trčim dosta dobro, ali kada sam udario prolaz sat mi pokaza 22.15, malko mi je bilo sporo, a poprilično sam šibao, drugih 5 kilometara trčim za 21.10 i tu mi je malko laknulo, jer pored dobrog prolaza imao sam i svežine, trećih 5 kilometara trčim za 20.58, odlično držim tempo, al' zato u poslednjih 5 kilometara posustajem, ali sve u granici normale, pa tako imam prolaz 23.30 i ukupno vreme 87.23 na 20 kilometara i u cilj utrčavam sa vremenom 94.15. U momentu sam bio u rebusu jer nikako nisam mogao ići poslednji kilometar 6.22 jer sam zaista trčao tih 1095 m, ne džogirao, očigledno se organizator malko zabrojao, pa je atrakciju utrčavanja u cilj, kao i start na atletskoj stazi platio malko dužom stazom. Malo mi je bezveze jer sada ne znam svoje stvarno vreme, a i u dilemi sam, da li se ja nešto tripujem ili je stvarno greška organizacije.

  Mada to stavljam na drugu policu, na prvoj je dobra atmosfera, gomila ljudi istog cilja i ogromna energija. A i mnogima je Ceca pevala dok su trčali, ja sam imao sreće pa sam završio pre nego što je ona počela.

Нема коментара:

Постави коментар