run

run

понедељак, 2. мај 2011.

Memorijal

     Trodnevno takmičenje koje se tradicionalno održava na Rajcu i negovoj okolini, ovog puta me je videlo samo prvi dan trke, što zbog posla i praznika koji su predhodili.WRE trka se dešavala prvog dana, zbog koje sam i otišao da bi probao da uzmem preko 600 podova i bio korak bliži tom slovu R.
    U trku sam ušao totalno opušten, jer u poslednje dve nedelje i nisam nešto trenirao, pa i nisam imao razloga da budem nešto naoštren. Što se tiče snage trčao sam konstantno, bilo ravno, uzbrdo, nizbrdo i glava me je služila solidno sa manje prihvatljivih grešaka, gde sam na početku "leptira" imao vreme među prvih deset. Ali posle toga, bum,bum na 15. kntroli gde sam se spustio dosta kasnije i promasio veliki kamen gde je bila kontrola za, blago rečeno 200m, od tog trenutka kreću sremačke psovke i samokritike, onako u trku, da počastim sebe.Na kraju utrčavam u cilj više zajapuren od besa nego od trčanja sa zadovoljavajućim rezultatom 61.13.
  Na kraju smo popili po dva piva i omastili usta pečenom svinjskom glavom. 

Нема коментара:

Постави коментар